Komunikační mix České pojišťovny, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Michálková, Petra
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:13:06Z
dc.date.available 2007-09-30T14:13:06Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25062
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix České pojišťovny, a.s. a analýzu jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je věnována obecné charakteristice marketingového mixu a jeho specifikům v oblasti pojišťovnictví. Dále se zabývá komunikační strategií a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V praktické části jsou obsaženy informace o historii, současné činnosti a o aplikaci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu v České pojišťovně, a.s.. V závěru práce je využití jednotlivých nástrojů zhodnoceno. cze
dc.format 53 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject advertisements eng
dc.subject sales promotions eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklamy cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject direct marketing cze
dc.title Komunikační mix České pojišťovny, a.s. cze
dc.title.alternative Communication mix of Česká pojišťovna, Inc. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on the communication mix of Česká pojišťovna, Inc. and about the analyses of the individual instruments of the communication mix. Theoretical part contains the general characteristic of the marketing mix and its specific parts in an insurance. Then there is the communication strategy and the characteristic of the individual instruments of the communication mix. There are some information about the history, the present position and about the application of the individual instruments of the communication mix of Česká pojišťovna, Inc. in the practical part. The survey of using the individual instruments is in the conclusion. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D17623
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account