dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Michálková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:13:06Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25062 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix České pojišťovny, a.s. a analýzu jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je věnována obecné charakteristice marketingového mixu a jeho specifikům v oblasti pojišťovnictví. Dále se zabývá komunikační strategií a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V praktické části jsou obsaženy informace o historii, současné činnosti a o aplikaci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu v České pojišťovně, a.s.. V závěru práce je využití jednotlivých nástrojů zhodnoceno. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
advertisements |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklamy |
cze |
dc.subject |
Public relations |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.title |
Komunikační mix České pojišťovny, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of Česká pojišťovna, Inc. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is focused on the communication mix of Česká pojišťovna, Inc. and about the analyses of the individual instruments of the communication mix. Theoretical part contains the general characteristic of the marketing mix and its specific parts in an insurance. Then there is the communication strategy and the characteristic of the individual instruments of the communication mix. There are some information about the history, the present position and about the application of the individual instruments of the communication mix of Česká pojišťovna, Inc. in the practical part. The survey of using the individual instruments is in the conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D17623 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |