Strategický marketing města Přelouč

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Roudný, Radim
dc.contributor.author Červená, Kateřina
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:09:47Z
dc.date.available 2007-09-30T14:09:47Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24970
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá postavením a fungováním složitého komplexu, kterým je obec či město. Snaží se zmapovat současný strategický rozvoj města Přelouč se zaměřením na mobilizaci vnitřního potenciálu pro rozkvět města prostřednictvím strategických dokumentů dané problematiky. V práci jsou vysvětleny základní zákonitosti, které musí město splňovat, aby bylo funkční nejen uvnitř, ale i ve vztahu k okolním subjektům, a tím vytvářelo dokonalé podmínky pro splnění strategické vize města. Zjištěná teoretická východiska jsou následně porovnávána s výsledky terénního šetření. V závěru jsou stručně shrnuty získané poznatky a vytvořeny některé vlastní návrhy. cze
dc.description.abstract This thesis is about position and operating of complicated complex that is municipality or town. It tries to map out the present strategic development of the town Přelouč with a focus on the mobilization of inside potential for townprosperity through strategic documents relating to this issue. There are explained basic patterns in the thesis that the town has to keep to be operational not only within but also in relation to surroundings areas, and therefore it can create perfect conditions for the fulfillment of strategic plan of the town. The theoretic data is consequently compared with results of cross-country research. At the end I have summed up the obtained facts and stated some of my recommendations. eng
dc.format 116 s cze
dc.format.extent 3038853 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Strategic Planning eng
dc.subject towns eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject strategické plánování cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject města cze
dc.subject Přelouč cze
dc.title Strategický marketing města Přelouč cze
dc.title.alternative Strategic marketing of the town Přelouč eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D15154
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet