Marketingová komunikace mobilních operátorů
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce zpracovává problematiku marketingové komunikace mobilních operátorů v ČR. Obecně se podnikovou komunikací rozumí komunikace externí, která směřuje hlavně k zákazníkům a komunikace interní, která je orientovaná na zaměstnance. Kvalita druhého typu komunikace vychází z organizační kultury firmy, tedy z hodnot a postojů přijímaných podnikem. Iniciátory jsou manažeři a vedoucí, kteří vedle osobní komunikace užívají jako nástroje oběžníky, podnikové akce, dotazníky a porady. Marketingová komunikace je jedním z nástrojů marketingového mixu. Obsahem diplomové práce je analýza marketingové komunikace mobilních operátorů v ČR. Předmětem výzkumu je úroveň jejich současné marketingové komunikace. Cílem bylo zjistit názor zákazníků na marketingové aktivity operátorů a navrhnout inovace jejich činnosti.
Rozsah stran
70 s., 3 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D16836
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikační mix, Marketingová komunikace, mobilní operátoři, nástroje