Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace mobilních operátorů

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce zpracovává problematiku marketingové komunikace mobilních operátorů v ČR. Obecně se podnikovou komunikací rozumí komunikace externí, která směřuje hlavně k zákazníkům a komunikace interní, která je orientovaná na zaměstnance. Kvalita druhého typu komunikace vychází z organizační kultury firmy, tedy z hodnot a postojů přijímaných podnikem. Iniciátory jsou manažeři a vedoucí, kteří vedle osobní komunikace užívají jako nástroje oběžníky, podnikové akce, dotazníky a porady. Marketingová komunikace je jedním z nástrojů marketingového mixu. Obsahem diplomové práce je analýza marketingové komunikace mobilních operátorů v ČR. Předmětem výzkumu je úroveň jejich současné marketingové komunikace. Cílem bylo zjistit názor zákazníků na marketingové aktivity operátorů a navrhnout inovace jejich činnosti.

Rozsah stran

70 s., 3 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D16836

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikační mix, Marketingová komunikace, mobilní operátoři, nástroje

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced