Digitální knihovnaUPCE
 

Podpora internetového obchodování - SEO optimalizace

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce popisuje postup optimalizace, její potřebu pro podporu internetového obchodu a výsledky optimalizace na příkladu internetového obchodu eobchodnidum.cz. V první části se zabývám tvorbou internetového obchodu a jednotlivými možnostmi, jak internetový obchod spravovat, dále pak chováním zákazníka na internetovém trhu a marketingem na internetu obecně. Dále pak konkrétní optimalizací jako nejefektivnějším způsobem internetového marketingu vůbec, jak optimalizace funguje v konkrétním případě a hodnotím její výsledky. V závěru porovnám jednotlivé možnosti placené reklamy a srovnávám je s výsledky a efektivitou optimalizace.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D17642

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

electronic market, electronic business, markteting mix, Marketing, elektronický thr, elektronický obchod, Marketingový mix, SEO, SEM

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced