dc.contributor.advisor |
Zelenka, Jaromír |
|
dc.contributor.author |
Knitl, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T13:59:59Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T13:59:59Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/24799 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se zabývá pojmy, které se používají v mechanice dopravy s důrazem na základní pohybovou rovnici vlaku. Dále je zde uvedeno několik možných přístupů a metod pro výpočet jízdních dob. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny výpočty dle zadání. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů jízdy jednotky řady 680 při průjezdu vybranými stanicemi maximální rychlostí jízdy z hlediska časových a energetických úspor. |
cze |
dc.format |
50 s., 12 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
kolejová vozidla |
cze |
dc.subject |
jízdní doby |
cze |
dc.subject |
pohybová rovnice vlaku |
cze |
dc.subject |
mechanika dopravy |
cze |
dc.subject |
elektrické jednotky |
cze |
dc.title |
Výpočty jízdních dob jednotky řady 680 na trati Praha - Ostrava |
cze |
dc.title.alternative |
Computations of running time of unit series 680 on the track Praha - Ostrava |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D16729 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |