Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Procházková, Marcela
dc.date.accessioned 2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.available 2007-09-30T13:59:40Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24789
dc.description.abstract Práce se zabývá podstatou diferencovaného CRM a specifikací metod pro identifikaci a řízení hodnoty poskytované zákazníkům dle jejich hodnoty pro podnik. Na základě výzkumu jsou v práci popsány a zhodnoceny tyto metody ve vybraném oboru podnikání chemického průmyslu. Dále je navrženo zdokonalení užívaných metod s ohledem na specifika oboru podnikání. cze
dc.format 76 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject vztah se zákazníky cze
dc.subject hodnota zákazníka cze
dc.title Identifikace a řízení hodnoty pro zákazníky v rámci diferencovaného CRM cze
dc.title.alternative Identification and managing the value for customers in terms of differentiated CRM cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Tetřevová, Liběna
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D17336
dc.thesis.degree-program Chemie a technická chemie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account