Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační strategie firmy Oskar Mobil a.s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie firmy Oskar mobil, a.s." je zejména objasněním předpokladů podstatných pro budování a udržení pozitivní image firmy, tedy pojmů jako podniková identita, komunikace, kultura, public relations. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je firma Vodafone Czech Republic a.s. (dříve Oskar mobil, a.s.). Cílem práce je zhodnocení stávající image firmy a doporučit jednoduchý postup, vedoucí k přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a zajišťující budoucí příznivý postoj veřejnosti k firmě.

Rozsah stran

112 s., 19 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Image, Firemní kultura, public relation, podniková identita, Komunikace, Image, Corporate Culture, public relation, corporate identity, Communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced