Digitální knihovnaUPCE
 

Cenová strategie společnosti Krkonošské papírny a. s.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce s názvem "Cenová strategie společnosti Krkonošské papírny a. s. " se skládá ze dvou částí: první teoretické a druhé praktické. V první části popisuji teoretickou stránku cenové strategie. tato část obsahuje marketingové pojetí ceny, charakteristiky cenových strategií a cíle cenové politiky. Druhá praktická část obsahuje základní informace o společnosti Krkonošské papírny a. s., o její historii, vývoji, hlavní činnosti, dále popisuje základní finanční ukazatele. Část této kapitoly je věnována analýze konkurence, ale nejdůležitější část je věnována cenové stategii společnosti.

Rozsah stran

76 s., 19 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16155

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Price, pricing strategy, analysis competition, price fluctuations, method price fixing department production, pricing policy, Ceny, cenová strategie, analýza konkurence, cenové změny, metody tvorby cen, cenová politika, Krkonošské papírny a. s

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced