Cenová strategie společnosti Krkonošské papírny a. s.
Diplomová práceSoubory
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce s názvem "Cenová strategie společnosti Krkonošské papírny a. s. " se skládá ze dvou částí: první teoretické a druhé praktické. V první části popisuji teoretickou stránku cenové strategie. tato část obsahuje marketingové pojetí ceny, charakteristiky cenových strategií a cíle cenové politiky. Druhá praktická část obsahuje základní informace o společnosti Krkonošské papírny a. s., o její historii, vývoji, hlavní činnosti, dále popisuje základní finanční ukazatele. Část této kapitoly je věnována analýze konkurence, ale nejdůležitější část je věnována cenové stategii společnosti.
Rozsah stran
76 s., 19 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16155
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Price, pricing strategy, analysis competition, price fluctuations, method price fixing department production, pricing policy, Ceny, cenová strategie, analýza konkurence, cenové změny, metody tvorby cen, cenová politika, Krkonošské papírny a. s