dc.contributor.advisor |
Schmidová, Eva |
|
dc.contributor.author |
Hojka, Přemysl
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T13:51:15Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T13:51:15Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/24571 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou degradace materiálu povrchových vrstev jízdní plochy železničních kol, způsobované valivým kontaktem s kolejnicí. Obsahuje stručné shrnutí teoretických poznatků o únavových procesech kovových materiálů s přihlédnutím k charakteru zatěžování valivým kontaktem kolo – kolejnice, popis provozního zatěžování železničních kol a malý přehled v provozu zaznamenaných vad. Praktická měření vycházejí ze vzorků ocelí zatěžovaných na zkušebním zařízení simulujícím prosté odvalování kola po kolejnici s daným přítlakem. |
cze |
dc.format |
39 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
železniční kola |
cze |
dc.subject |
deformace |
cze |
dc.subject |
valivé kontakty |
cze |
dc.subject |
únavové trhliny |
cze |
dc.subject |
vady |
cze |
dc.title |
Provozní deformační zpevnění materiálu železničních kol |
cze |
dc.title.alternative |
Working deformation reinforcement of railway wheels material |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Haluzíková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D16732 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |