Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je věnována problematice řízení vtahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.. Z teoretického hlediska se diplomová práce zabývá změnami ve společnosti, vymezením služeb, marketingem služeb a marketingem vztahů, přímým marketingem a otázkou CRM. V rámci analýzy současného stavu v eBance je uvedena základní charakteristika a informace o eBance, cenové srovnání s konkurencí, řízení vztahů se zákazníky a nástroje, formy a způsoby řízení vztahů se zákazníky. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení současného stavu.

Rozsah stran

91 s., 22 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16681

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing's concepts, services, marketing of relationship, customer satisfaction, Customer Relationship Management, Marketingové koncepce, služby, marketing vztahů, spokojenost zákazníků, Marketing, CRM, eBanka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced