Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je věnována problematice řízení vtahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.. Z teoretického hlediska se diplomová práce zabývá změnami ve společnosti, vymezením služeb, marketingem služeb a marketingem vztahů, přímým marketingem a otázkou CRM. V rámci analýzy současného stavu v eBance je uvedena základní charakteristika a informace o eBance, cenové srovnání s konkurencí, řízení vztahů se zákazníky a nástroje, formy a způsoby řízení vztahů se zákazníky. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení současného stavu.
Rozsah stran
91 s., 22 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16681
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing's concepts, services, marketing of relationship, customer satisfaction, Customer Relationship Management, Marketingové koncepce, služby, marketing vztahů, spokojenost zákazníků, Marketing, CRM, eBanka