Digitální knihovnaUPCE
 

Konkurenční výhoda společnosti Coca - Cola Beverages Česká republika, s. r. o.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou konkurenčních výhod, a to zejména značky a kvality. Cílem práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s konkurenčními výhodami v rámci firmy. Teoretická část je shrnutím poznatků o marketingu a konkurenčních výhodách čerpaných z dostupné literatury. Praktická část se zabývá kvalitou, značkou a zpracováním komunikačního mixu firmy Coca - Cola Beverages ČR, s. r. o. V závěru práce obsahuje SWOT analýzu, návrhy změn a doporučení pro komunikační mix vybrané firmy.

Rozsah stran

103 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14092

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, konkurenční výhody, značky, Kvalita, SWOT analýza, komunikační mix, segmentace trhu

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced