Konkurenční výhoda společnosti Coca - Cola Beverages Česká republika, s. r. o.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou konkurenčních výhod, a to zejména značky a kvality. Cílem práce je vymezení základních marketingových pojmů a seznámení s konkurenčními výhodami v rámci firmy. Teoretická část je shrnutím poznatků o marketingu a konkurenčních výhodách čerpaných z dostupné literatury. Praktická část se zabývá kvalitou, značkou a zpracováním komunikačního mixu firmy Coca - Cola Beverages ČR, s. r. o. V závěru práce obsahuje SWOT analýzu, návrhy změn a doporučení pro komunikační mix vybrané firmy.
Rozsah stran
103 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14092
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, konkurenční výhody, značky, Kvalita, SWOT analýza, komunikační mix, segmentace trhu