Formy a prostředky marketingu on-line
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace základních forem a prostředků marketingu on-line (marketing založený na využití Internetu jako základního média). V teoretické části bude zpracována analýza a popis jednotlivých prvků marketingového mixu, jejichž využití a aplikace je založena na využití Internetu (jednotlivé formy marketingové komunikace). Implementační část bude obsahovat jednoduchý návrh marketingové kampaně v kontextu výše uvedeného.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
informační technologie
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14125
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
informatika, Marketingový mix, internetové aplikace, Reklama