Digitální knihovnaUPCE
 

Formy a prostředky marketingu on-line

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je návrh a implementace základních forem a prostředků marketingu on-line (marketing založený na využití Internetu jako základního média). V teoretické části bude zpracována analýza a popis jednotlivých prvků marketingového mixu, jejichž využití a aplikace je založena na využití Internetu (jednotlivé formy marketingové komunikace). Implementační část bude obsahovat jednoduchý návrh marketingové kampaně v kontextu výše uvedeného.

Rozsah stran

58 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

informační technologie

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14125

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

informatika, Marketingový mix, internetové aplikace, Reklama

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced