Kontrola žákových vědomostí a jejich hodnocení v hodinách německého jazyka
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2001
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorka v práci nejprve popisuje formy kontroly vědomostí žáků, nastiňuje problémy týkající se školního zkoušení, jejich oblíbenost a vhodnost použití. Následně se zaměřuje na postavení a typy kontroly jednotlivých jazykových prostředků při zkoušení a to zejména v německém jazyce. V praktické části se popisuje vlastní výzkum, který byl založen na formě nestandardizovaného dotazníku.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
německý jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10957
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
němčina, výuka, pedagogika, zkoušení, hodnocení, žáci