Digitální knihovnaUPCE
 

European language portfolio as an instrument for improving language learning through self-assessment

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2003

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce zkoumá vliv Evropského jazykového portfolia na tříměsíční výuku anglického jazyka ve třech třídách druhého stupně základní školy, kde autorka vyučuje. Podrobně zkoumá vliv EJP na zvyšování motivace žáků cizího jazyka a to, jakým způsobem EJP vede žáky k sebehodnocení. Podrobně se věnuje EJP, které má za cíl zkvalitnit výuku v hodinách cizího jazyka.

Rozsah stran

80 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

anglický jazyk

Studijní program

Signatura tištěné verze

D12987

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Anglický jazyk, výuka jazyků, didaktické metody, portfolio, Motivace, sebehodnocení

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced