European language portfolio as an instrument for improving language learning through self-assessment
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2003
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce zkoumá vliv Evropského jazykového portfolia na tříměsíční výuku anglického jazyka ve třech třídách druhého stupně základní školy, kde autorka vyučuje. Podrobně zkoumá vliv EJP na zvyšování motivace žáků cizího jazyka a to, jakým způsobem EJP vede žáky k sebehodnocení. Podrobně se věnuje EJP, které má za cíl zkvalitnit výuku v hodinách cizího jazyka.
Rozsah stran
80 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
anglický jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D12987
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, výuka jazyků, didaktické metody, portfolio, Motivace, sebehodnocení