Průzkum spokojenosti klientů se službami ČSOB, a.s. Náchod a kontaktování potenciálních klientů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Fialová, Andrea
dc.date.accessioned 2007-09-30T13:03:12Z
dc.date.available 2007-09-30T13:03:12Z
dc.date.issued 1993
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/23422
dc.format 88 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Československá obchodní banka, a. s. cze
dc.subject bankovní služby cze
dc.title Průzkum spokojenosti klientů se službami ČSOB, a.s. Náchod a kontaktování potenciálních klientů cze
dc.title.alternative The research of satisfaction of clients with ČSOB a.s. Náchod's services and contacting potential clients cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 1993 cze
dc.description.department Katedra podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline podniková ekonomika a management cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D6995 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account