dc.contributor.advisor |
Černý, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Bitter, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T13:01:09Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T13:01:09Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/23235 |
|
dc.description.abstract |
V práci je proveden konstrukční návrh nezávislé lichoběžníkové nápravy pro nízkopodlažní autobus. Hlavní důraz je kladen na komfort jízdy, snížení podlahy na max. 400 mm nad vozovkou a využití stávajících prvků nápravy. Zásadní změnou opopti původní nápravě je úprava tvaru dolního ramene. Je zde provedena pevnostní kontrola vybraných prvků nápravy a v příloze je schématický návrh řízení a jeho kontrola geometrie. |
cze |
dc.format |
119 s. : + 4 volně vložené přílohy |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
autobusy |
cze |
dc.subject |
nápravy |
cze |
dc.subject |
řízení |
cze |
dc.subject |
kinematika |
cze |
dc.title |
Konstrukční návrh nezávislé lichoběžníkové nápravy pro autobus s nízkou podlahou |
cze |
dc.title.alternative |
A constructional draft of a free wheeling trapezoidal axletree for a low-floor bus |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2002 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D11947 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |