Počítačem podporované posuzování spolehlivosti dopravních prostředků
Disertační práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Náplní práce je studium faktorů ovlivňujících degradaci jízdní plochy železničních kol vozů brzděných kotoučovou brzdou. První část práce je věnována studiu tepelných dějů v oblasti kontaktu kola s kolejnicí. V další části práce jsou popsány možnosti využití rutinního provozního sledování železničních kolejových vozidel pro studium míry vlivu vybraných faktorů na opotřebení jízdní plochy. Pozornost je věnována také možnostem elektronického zpracování dat. Uvedené metody jsou využity pro zpracování dat z provozního sledování poškozování jízdní plochy kol vozů řady 043-843-943.
Rozsah stran
103 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
dopravní prostředky
Studijní program
Signatura tištěné verze
D16031
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
jízdní plochy, kolo, kolejnice, únava materiálu, statistické metody, kotoučové brzdy