Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kubát, Bohumil |
|
dc.contributor.author |
Bárta, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:47:59Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:47:59Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
DFJP (Katedra dopravní infrastruktury) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/22017 |
|
dc.description.abstract |
Autor v práci předkládá návrh rekonstrukce a modernizace traťového úseku IV. koridoru Praha Radotín-Zadní Třebáň ve varintách pro rychlosti 120, 140, 160 km/hod. |
cze |
dc.format |
[nestr.] + dokumentace |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
železniční koridory |
cze |
dc.subject |
železniční trati |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
Rekonstrukce |
cze |
dc.subject |
modernizace |
cze |
dc.title |
Modernizace železniční trati Praha-Plzeň v úseku Praha Radotín-Zadní Třebáň pro vyšší rychlost včetně úprav žst. Praha Radotín, Dobřichovice a Řevnice se zvláštním zřetelem na příměstskou dopravu |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravní infrastruktury |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D10776 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|