dc.contributor.advisor |
Zelenka, Jaromír |
cze |
dc.contributor.author |
Vágner, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:47:48Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:47:48Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/22000 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se zabývá objasněnín pojmů používaných v mechanice dopravy, zejména pak základní pohybové rovnice vlaku. V další části je představeno několik metod pro výpočet jízdních dob. V závěru je zhodnocen přínos jednotky 680 v podobě úspory jízdní doby. |
cze |
dc.format |
38 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
kolejová vozidla |
cze |
dc.subject |
Pendolino |
cze |
dc.subject |
mechanika jízdy |
cze |
dc.subject |
jízdní vlastnosti |
cze |
dc.subject |
jízdní doby |
cze |
dc.title |
Vyšetřování pohybu kolejového vozidla po koleji |
cze |
dc.title.alternative |
Examination of railway vehicle movement on the track |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2005 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Dislokované pracoviště Česká Třebová |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D14559 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |