Hodnotící postoje - image města
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V teoretické části práce jsou vysvětleny a rozvedeny základní okruhy, jako je image města, jeho marketing, public relations a sociální postoje. Druhá část seznamuje s městem Pardubice, jeho základními údaji a hlavně s taktickými a akčními plány. Na jednotlivé taktické plány je pak zaměřen výzkum image a hodnotících postojů samotných občanů. V závěru jsou stručně shrnuty získané poznatky a porovnány s plány města.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14314
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, město, Public relations, marketing veřejné správy, marketingové plány, dotazníkové šetření, Pardubice