Digitální knihovnaUPCE
 

Hodnotící postoje - image města

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V teoretické části práce jsou vysvětleny a rozvedeny základní okruhy, jako je image města, jeho marketing, public relations a sociální postoje. Druhá část seznamuje s městem Pardubice, jeho základními údaji a hlavně s taktickými a akčními plány. Na jednotlivé taktické plány je pak zaměřen výzkum image a hodnotících postojů samotných občanů. V závěru jsou stručně shrnuty získané poznatky a porovnány s plány města.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14314

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Image, město, Public relations, marketing veřejné správy, marketingové plány, dotazníkové šetření, Pardubice

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced