dc.contributor.advisor |
Roebuck, Olga |
cze |
dc.contributor.author |
Koldová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:43:01Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:43:01Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/21557 |
|
dc.description.abstract |
V teoretické části práce je charakterizován pojem "komunikativní aktivita" a "komunikativní přístup". V praktické části byl proveden výzkum s cílem zjistit názory žáků a učitelů na komunikativní aktivity. Na základě výsledků výzkumu byly vyvinuty komunikativní aktivity. |
cze |
dc.format |
38 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
metodiky |
cze |
dc.subject |
Komunikace |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.title |
Teaching English through communicative activities |
cze |
dc.title.alternative |
Vyučování angličtiny prostřednictvím komunikativních aktivit |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
anglický jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D9451 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |