Marketingová strategie společnosti Hartl drtiče + třídiče, s. r. o.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je zefektivnění strategického řízení firmy, jenž by společnosti zajistilo maximální využití jejích předností a příležitostí na trhu a stejně tak poukázat na některé nedostatky společnosti a případná nebezpečí trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů marketingu a specifikaci nástrojů pro formulaci marketingových cílů a strategií. V praktické části je představena firma Hartl drtiče + třídiče, s. r. o. Je popsáno a rozebráno její marketingové prostředí. Dále je práce zaměřena na současnou marketingovou strategii firmy a v závěru je navrhnuto její zkvalitnění do budoucna.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14028
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, strategický marketing, marketingové strategie, Marketingový mix, analýza firmy, SWOT analýza