Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie společnosti Hartl drtiče + třídiče, s. r. o.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem práce je zefektivnění strategického řízení firmy, jenž by společnosti zajistilo maximální využití jejích předností a příležitostí na trhu a stejně tak poukázat na některé nedostatky společnosti a případná nebezpečí trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů marketingu a specifikaci nástrojů pro formulaci marketingových cílů a strategií. V praktické části je představena firma Hartl drtiče + třídiče, s. r. o. Je popsáno a rozebráno její marketingové prostředí. Dále je práce zaměřena na současnou marketingovou strategii firmy a v závěru je navrhnuto její zkvalitnění do budoucna.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14028

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, strategický marketing, marketingové strategie, Marketingový mix, analýza firmy, SWOT analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced