Marketingové řízení společnosti Sellier & Bellot, a. s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá důležitou aktivitou marketingu - marketingovou strategií. Cílem je zjistit současný stav na trhu, současné postavení firmy, rozpracovat situační analýzu a navrhnout opatření, které by vedlo ke zlepšení situace společnosti Sellier & Bellot, a. s. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového prostředí a je zde definováno ADR - nebezpečné zboží, jehož výrobou se firma zabývá. Na základě situační analýzy společnosti Sellier & Belliot, a. s. je navržena strategie v oblasti cen, komunikačního mixu, distibuce, obchodní činnosti a motivace pracovníků.
Rozsah stran
87 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14109
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, mezinárodní silniční doprava, ADR