Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení společnosti Sellier & Bellot, a. s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá důležitou aktivitou marketingu - marketingovou strategií. Cílem je zjistit současný stav na trhu, současné postavení firmy, rozpracovat situační analýzu a navrhnout opatření, které by vedlo ke zlepšení situace společnosti Sellier & Bellot, a. s. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového prostředí a je zde definováno ADR - nebezpečné zboží, jehož výrobou se firma zabývá. Na základě situační analýzy společnosti Sellier & Belliot, a. s. je navržena strategie v oblasti cen, komunikačního mixu, distibuce, obchodní činnosti a motivace pracovníků.

Rozsah stran

87 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14109

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

strategický marketing, Marketingový mix, marketingové strategie, SWOT analýza, Situační analýza, komunikační mix, mezinárodní silniční doprava, ADR

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced