dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:34:57Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:34:57Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/20763 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá tradiční a elektronickou učebnicí, jejich obsahem a formou, výhodami, nevýhodami a motivačními faktory obou typů učebnic. Zkoumá, zda roli v přístupu žáků k učebnicím má obsah nebo forma. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
1201711 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
učebnice angličtiny |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
elektronické dokumenty |
cze |
dc.subject |
motivační účinky |
cze |
dc.title |
Traditional versus electronical textbook |
cze |
dc.title.alternative |
Tradiční versus elektronická učebnice |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D16165 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |