Digitální knihovnaUPCE
 

Způsob a úroveň hodnocení při výuce (zejména jazykové) v současné škole

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1998

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá hodnocením jako problémem společenským a především jako jednou z činností učitele ve školní praxi. Snaží se vyčerpávajícím způsobem popsat a roztřídit různé formy hodnocení, jejich využití ve školním vyučování a jejich vliv na osobnost žáka. Součástí práce je dotazník na téma hodnocení a interpretace jeho výsledků.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

německý jazyk

Studijní program

Signatura tištěné verze

D9288

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výuka jazyků, hodnocení, dotazníky

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced