Způsob a úroveň hodnocení při výuce (zejména jazykové) v současné škole
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1998
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá hodnocením jako problémem společenským a především jako jednou z činností učitele ve školní praxi. Snaží se vyčerpávajícím způsobem popsat a roztřídit různé formy hodnocení, jejich využití ve školním vyučování a jejich vliv na osobnost žáka. Součástí práce je dotazník na téma hodnocení a interpretace jeho výsledků.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
německý jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D9288
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výuka jazyků, hodnocení, dotazníky