Analýza faktorů vývoje nového produktu ve společnosti STARMON, s. r. o.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Podstatou diplomové práce je analýza a zhodnocení faktorů vnějšího a vnitřního prostředí pro vývoj produktu HAVIS (systém pro informování cestujících na železnici) a jeho aplikaci na portugalském trhu. Obsahem je analýza vnějšího prostředí na trhu v Portugalsku, analýza oborového prostředí trhu, tedy prostředí sektoru informování cestujících v železniční dopravě a analýza vnitřního prostředí firmy STARMON, s. r. o. Poznatky z těchto analýz jsou nakonec využity při návrhu obchodní strategie.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14595
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
nový výrobek, Česká Republika, Portugalsko, obchodněprávní vztahy, marketingová analýza, Železnice, Analýza odvětví, SWOT analýza, Marketingový mix