Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza faktorů vývoje nového produktu ve společnosti STARMON, s. r. o.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Podstatou diplomové práce je analýza a zhodnocení faktorů vnějšího a vnitřního prostředí pro vývoj produktu HAVIS (systém pro informování cestujících na železnici) a jeho aplikaci na portugalském trhu. Obsahem je analýza vnějšího prostředí na trhu v Portugalsku, analýza oborového prostředí trhu, tedy prostředí sektoru informování cestujících v železniční dopravě a analýza vnitřního prostředí firmy STARMON, s. r. o. Poznatky z těchto analýz jsou nakonec využity při návrhu obchodní strategie.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14595

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nový výrobek, Česká Republika, Portugalsko, obchodněprávní vztahy, marketingová analýza, Železnice, Analýza odvětví, SWOT analýza, Marketingový mix

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced