dc.contributor.advisor |
Tesař, Miroslav |
cze |
dc.contributor.author |
Kubant, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:32:46Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/20551 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá uplatněním matematického modelování v oblasti směrových vlastností silničních vozidel. V progamové soustavě pracovně nazvané CEM (Component Elements Method) byl vyvinut dynamický model silničního vozidla. Svyužitím modelu byla sledována odezva vozidla v závislosti na změnách v systémech jeho podvozkových částí. |
cze |
dc.format |
2 sv. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
Silniční vozidla |
cze |
dc.subject |
matematické modelování |
cze |
dc.subject |
počítačová simulace |
cze |
dc.title |
Modelování chování silničních vozidel v závislosti na změnách v systémech jejich podvozkových částí |
cze |
dc.title.alternative |
The moddelling of the road vehicles response depending on the modofocations in the systems of their chassis parts |
cze |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2003 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D12725 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |