The Role of textbooks in achieving and supporting student's ability to communicate in English language
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2000
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorka v práci analyzuje učebnice angličtiny používané na středních školách v České republice na základě teorie i praxe. Cílem je zhodnotit jak dané učebnice podněcují komunikaci žáků v anglickém jazyce.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
anglický jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10098
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
pedagogika, Anglický jazyk, výuka, učebnice, Komunikace