Vnitřní analýza image města Hostinné
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část bakalářské práce je věnována vysvětlení základních pojmů jako je image, město a image města. Druhá část je věnována charakteristice města Hostinné z hlediska historicko - geografického, socioekonomického a veřejnosprávního. V závěrečné praktické části jsou zpracovány dotazníky vyplněné náhodnými občany a představitelem města Hostinné. Jedním z cílů bylo zjistit, zda se oficiální image města shoduje s tím, jak je vnímáno občany.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14336
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, město, Public relations, sociální charakteristika, ekonomická charakteristika, dotazníkové šetření, veřejná správa