Frontal teaching in EFL classes
Bakalářská práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá frontálním vyučováním v hodinách anglického jazyka, zejména jeho specifikací, použitím a vztahem k různým aspektům s ním spojeným jako jsou role učitele, interakce ve třídě a postoj učitele k výuce. Výzkumná část se zabývá proporcionálním zastoupením frontálního vyučování a jiných organizačních forem a jeho funkčností s různými typy aktivit.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
anglický jazyk pro hospodářskou praxi
Studijní program
Signatura tištěné verze
D16160
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
frontální vyučování, angličtina, učitelé, žáci, interakce, role