Kvalita servisních služeb ve firmě Škoda Auto, a.s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2004
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Definice služeb a marketingu služeb, přehled norem v automobilovém průmyslu, analýza marketingových nástrojů souvisejících se spokojeností zákazníků ve firmě Škoda Auto, a.s. Aplikace indexu spokojenosti zákazníků se znaky služeb, použití statistických metod - regresní model, Spearmanův a Pearsonův koeficient korelace, analýza rozptylu.
Rozsah stran
100 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D13426
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
normy ISO, servis, marketing služeb, Spokojenost, zákazníci, ŠKODA AUTO, a.s., Kvalita