Digitální knihovnaUPCE
 

Paměť a její využití ve vyučování německého jazyka

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2000

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Autorka se v práci zaměřuje na problematiku pamatování si probíraného učiva ve výuce německého jazyka na základních školách. Nejprve charakterizuje centrální nervovou soustavu, dále průběh paměťových procesů. Zabývá se také psychickou hygienou důležitou pro optimální funkci paměťových buněk. Dále popisuje postupy při osvojování si znalostí a jak je lze využít v učebním procesu. V praktické části uvádí postupy , které používala při praktických hodinách výuky němčiny.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

německý jazyk

Studijní program

Signatura tištěné verze

D10190

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

němčina, výuka, pedagogika, mozková činnost, paměť, slovní zásoba, Gramatika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced