Paměť a její využití ve vyučování německého jazyka
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2000
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorka se v práci zaměřuje na problematiku pamatování si probíraného učiva ve výuce německého jazyka na základních školách. Nejprve charakterizuje centrální nervovou soustavu, dále průběh paměťových procesů. Zabývá se také psychickou hygienou důležitou pro optimální funkci paměťových buněk. Dále popisuje postupy při osvojování si znalostí a jak je lze využít v učebním procesu. V praktické části uvádí postupy , které používala při praktických hodinách výuky němčiny.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
německý jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10190
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
němčina, výuka, pedagogika, mozková činnost, paměť, slovní zásoba, Gramatika