Analýza použitelnosti marketingu v dopravě
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2000
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autor v práci definuje dopravu a marketing v podmínkách Česka. Charakterizuje marketing jako nástroj řízení a jeho využití v dopravních firmách. Dále se zaměřuje na zákazníka, zákaznické přístupy, druhy zákazníků. Ukazuje praktické použití marketingu v rovině strategické a výkonné.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Signatura tištěné verze
D10218
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Doprava, strategický marketing, Marketingový výzkum, plánování, Informační systémy, Marketingový mix, zákazníci