Vztah dopravního podniku a zákazníka z marketingového pohledu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drahotský, Ivo
dc.contributor.author Wiedermannová, Lenka
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:22:49Z
dc.date.available 2007-09-30T12:22:49Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/19519
dc.description.abstract Analýza vnímání kvality zákazníkem, marketingová koncepce, vazby dopravního podniku a zákazníka. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent cze
dc.format.mimetype cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights cze
dc.subject dopravní podniky cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.title Vztah dopravního podniku a zákazníka z marketingového pohledu cze
dc.title.alternative Relationship of transport company and customer from marketing view cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.abstract-translated cze
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16347
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account