Analýza interní image města Svitavy
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je provést analýzu interní image města Svitavy u jeho obyvatel a představitele města a následně závěry této analýzy porovnat. V první části jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. Druhá část je věnována socioekonomické charakteristice města, která slouží jako výchozí podklad pro následnou analýzu interní image města. Třetí praktická část obsahuje vlastní analýzu a závěry, které vyplývají z komparace jednotlivých šetření.
Rozsah stran
104 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14334
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, město, Public relations, sociální charakteristika, ekonomická charakteristika, dotazníkové šetření, Svitavy, veřejné mínění, veřejná správa