Digitální knihovnaUPCE
 

Zvýšení prodeje obchodní společnosti Vesna, a. s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení prodeje obchodní společnosti Vesna, a. s. Teoretická část se zabývá problematikou segmentace trhu, marketingové komunikace a výběrem vhodné komunikační strategie. Podstatná část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zejména podporu prodeje. Praktická část je věnována stručnému představení zvolené společnosti. Analyzuje pozici jednotlivých sortimentů na trhu pomocí matice BCG a sleduje spokojenost zákazníků obchodní společnosti Vesna prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrečná část nabízí různá opatření ke zlepšení marketingové komunikace obchodní společnosti Vesna se zákazníky.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14107

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, segmentace, podpora prodeje, komunikační mix, Situační analýza, dotazníkové šetření

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced