Zvýšení prodeje obchodní společnosti Vesna, a. s.
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení prodeje obchodní společnosti Vesna, a. s. Teoretická část se zabývá problematikou segmentace trhu, marketingové komunikace a výběrem vhodné komunikační strategie. Podstatná část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zejména podporu prodeje. Praktická část je věnována stručnému představení zvolené společnosti. Analyzuje pozici jednotlivých sortimentů na trhu pomocí matice BCG a sleduje spokojenost zákazníků obchodní společnosti Vesna prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrečná část nabízí různá opatření ke zlepšení marketingové komunikace obchodní společnosti Vesna se zákazníky.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14107
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, segmentace, podpora prodeje, komunikační mix, Situační analýza, dotazníkové šetření