dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Nováková, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:21:07Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:21:07Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/19341 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou kázně v hodinách anglického jazyka.Teoretická čás definuje pojem kázeň a analyzuje kontext sociálního chování žáků ve třídě. Další kapitoly se zabývají identifikací nevhodného chování a jeho příčinami. Práce dále podává přehled o strategiích a postupech orientovaných nejen na předcházení kázeňských problémů, ale i na efektivní řešení těchto problémů. |
cze |
dc.format |
84 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
výuka angličtiny |
cze |
dc.subject |
kázeň |
cze |
dc.subject |
sociální chování |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.title |
Discipline in ELT classrooms |
cze |
dc.title.alternative |
Kázeň v hodinách anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2004 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
anglický jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta humanitních studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D13799 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |