dc.contributor.advisor |
Holý, Ivan |
|
dc.contributor.author |
Hamáčková, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:20:32Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:20:32Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/19277 |
|
dc.description.abstract |
Autorka pomocí dotazníku provedla průzkum u žáků dvou středních škol. Otázky byly zaměřeny na řešení různých pedagogických situací, na osobnost učitele, jeho charakter a autoritu. Odpovědi porovnává a hodnotí. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
autorita |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
situace |
cze |
dc.subject |
řešení |
cze |
dc.title |
Pedagogické situace a posouzení jejich náročnosti z hlediska učitele |
cze |
dc.title.alternative |
|
cze |
dc.type |
|
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2001 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D11429 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |