Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

První část diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací obecně, tvorbou komunikační strategie a především hlavními nástroji komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na konkrétní užití komunikačních nástrojů společností Škoda Auto v praxi. Jedná se o komunikaci na anglickém trhu, jež je zajímavý některými svými specifickými problémy v souvislosti se značkou Škoda. Hlavní přínos práce je v praktické ukázce toho, jak lze využít jednotlivé komunikační nástroje k oslovení široké veřejnosti, zlepšení image společnosti a následnému zajištění lepšího postavení na trhu.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14594

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Reklama, Public relations, promotion, komunikační mix, Marketingový mix, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, Marketing, ŠKODA AUTO, a.s., Velká Británie, Česká Republika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced