Komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část diplomové práce se zabývá marketingovou komunikací obecně, tvorbou komunikační strategie a především hlavními nástroji komunikačního mixu. Druhá část je zaměřena na konkrétní užití komunikačních nástrojů společností Škoda Auto v praxi. Jedná se o komunikaci na anglickém trhu, jež je zajímavý některými svými specifickými problémy v souvislosti se značkou Škoda. Hlavní přínos práce je v praktické ukázce toho, jak lze využít jednotlivé komunikační nástroje k oslovení široké veřejnosti, zlepšení image společnosti a následnému zajištění lepšího postavení na trhu.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14594
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Reklama, Public relations, promotion, komunikační mix, Marketingový mix, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, Marketing, ŠKODA AUTO, a.s., Velká Británie, Česká Republika