Celkové hodnocení předmětů z pohledu studentů Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1997
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je marketingový výzkum názorů a postojů studentů FES UPa na celkovou úroveň předmětů vyučovaných v jednotlivých ročnících.
Rozsah stran
98 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomicko-správní
Studijní program
Signatura tištěné verze
D8153
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
studenti, Marketingový výzkum, měření postojů, typy škál, Fakulta ekonomicko-správní