Marketingová analýza a strategie prodeje japonských vozů Mitsubishi
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová analýza a strategie prodeje japonských vozů Mitsubishi
Ježek, Zdeněk
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/18827
Datum publikování:
1998
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Nagyová, Jana
Signature:
D8871
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
dopravní management, marketing a logistika
Abstract:
Práce se zabývá součaným stavem prodeje nových automobilů Mitsubishi ve firmě ESAKO Dražkovice a stanovuje strategii prodeje na rok 1998.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[40480]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login