Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Dujková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:15:54Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:15:54Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/18776 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá učebními styly a strategiemi žáků a studentů. Teoretická část podává přehled nejběžnějších členění učebních stylů a pojednává o psychologických rozdílech mezi žáky, individualizaci, metakognici a autoregulaci. Praktická část popisuje jeden z možných postupů, které mohou uplatnit učitelé, pokud se rozhodnou respektovat učební styl svých žáků. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
353579 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
učební styly |
cze |
dc.subject |
učební strategie |
cze |
dc.subject |
individuální přístupy |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
učení |
cze |
dc.title |
Individual learning styles and strategies |
cze |
dc.title.alternative |
Individuální styly a strategie učení |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2002 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
anglický jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D11780 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|