Individual learning styles and strategies
Diplomová práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2002
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá učebními styly a strategiemi žáků a studentů. Teoretická část podává přehled nejběžnějších členění učebních stylů a pojednává o psychologických rozdílech mezi žáky, individualizaci, metakognici a autoregulaci. Praktická část popisuje jeden z možných postupů, které mohou uplatnit učitelé, pokud se rozhodnou respektovat učební styl svých žáků.
Rozsah stran
69 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
anglický jazyk
Studijní program
Signatura tištěné verze
D11780
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, výuka jazyků, učební styly, učební strategie, individuální přístupy, žáci, učitelé, učení