Digitální knihovnaUPCE
 

Individual learning styles and strategies

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2002

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá učebními styly a strategiemi žáků a studentů. Teoretická část podává přehled nejběžnějších členění učebních stylů a pojednává o psychologických rozdílech mezi žáky, individualizaci, metakognici a autoregulaci. Praktická část popisuje jeden z možných postupů, které mohou uplatnit učitelé, pokud se rozhodnou respektovat učební styl svých žáků.

Rozsah stran

69 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

anglický jazyk

Studijní program

Signatura tištěné verze

D11780

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Anglický jazyk, výuka jazyků, učební styly, učební strategie, individuální přístupy, žáci, učitelé, učení

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced