Individual learning styles and strategies

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Dujková, Barbora
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:15:54Z
dc.date.available 2007-09-30T12:15:54Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/18776
dc.description.abstract Práce se zabývá učebními styly a strategiemi žáků a studentů. Teoretická část podává přehled nejběžnějších členění učebních stylů a pojednává o psychologických rozdílech mezi žáky, individualizaci, metakognici a autoregulaci. Praktická část popisuje jeden z možných postupů, které mohou uplatnit učitelé, pokud se rozhodnou respektovat učební styl svých žáků. cze
dc.format 69 s. cze
dc.format.extent 353579 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Anglický jazyk cze
dc.subject výuka jazyků cze
dc.subject učební styly cze
dc.subject učební strategie cze
dc.subject individuální přístupy cze
dc.subject žáci cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject učení cze
dc.title Individual learning styles and strategies cze
dc.title.alternative Individuální styly a strategie učení cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee cze
dc.date.accepted 2002 cze
dc.description.abstract-translated cze
dc.description.department cze
dc.thesis.degree-discipline anglický jazyk cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor cze
dc.identifier.signature D11780 cze
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet