Analýza informací z veřejných zdrojů a jejich využití pro podnikatelskou strategii
Diplomová práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2003
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Význam informací pro podnikatelskou strategii. Informační zdroje veřejně přístupných informací ekonomického charakteru nacházejících se především na Internetu. Popis metodiky vyhledávání na Internetu a ve vybraných databázích. Analýza konkurence voborech kosmetika a zdravotnické materiály.
Rozsah stran
68 s. : 1 CD-ROM
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Studijní program
Signatura tištěné verze
D12633
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
firemní informace, sekundární literatura, marketingové systémy, Databáze, kosmetický průmysl, zdravotnické materiály