Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza informací z veřejných zdrojů a jejich využití pro podnikatelskou strategii

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2003

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Význam informací pro podnikatelskou strategii. Informační zdroje veřejně přístupných informací ekonomického charakteru nacházejících se především na Internetu. Popis metodiky vyhledávání na Internetu a ve vybraných databázích. Analýza konkurence voborech kosmetika a zdravotnické materiály.

Rozsah stran

68 s. : 1 CD-ROM

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu

Studijní program

Signatura tištěné verze

D12633

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

firemní informace, sekundární literatura, marketingové systémy, Databáze, kosmetický průmysl, zdravotnické materiály

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced