dc.contributor.advisor |
Čapek, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Urbánková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:12:12Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/18367 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou získávání slovní zásoby v prvních dvou letech výuky německého jazyka. V odborné části je analyzována problematika výuky cizích jazyků v mladším školním věku z psychologického, pedagogického a didaktického hlediska. Teoretické hypotézy jsou kriticky zhodnoceny v praktické části. |
cze |
dc.format |
46 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
ger |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
němčina |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.title |
Wortschatzerwerb in den ersten zwei Jahren des Fremdsprachenunterrichts |
cze |
dc.title.alternative |
Obohacování slovní zásoby v prvních dvou letech výuky cizího jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2002 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
německý jazyk |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.identifier.signature |
D11775 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |