Marketingové řízení kvality služeb uklízecí firmy Hušek
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je rozbor některých marketingových nástrojů a metod v systému řízení kvality služeb v uklízecí firmě Pavel Hušek. Úvodní část vysvětluje teorii marketingu služeb, následuje popis systému managementu kvality a způsob měření kvality. Další část popisuje současnou situaci ve firmě Pavel Hušek a je zde nastíněna politika kvality a nástroje pro měření a zvýšení spokojenosti zákazníků. Hlavní část je věnována použití "indexu spokojenosti zákazníků". Cílem je určení vztahu spokojenosti a loajality zákazníků. V závěrečné kapitole jsou obsaženy návrhy na opatření ke zjištěným nedostatkům. Realizace uvedených doporučení by mohla pomoci zintenzívnit proces, jehož cílem je na základě kvalitně zjištěných informací zdokonalení služeb zákazníkům, stejně jako zlepšení image firmy Pavel Hušek.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14108
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing služeb, kvalita služeb, normy ISO, loajalita zákazníka, služby zákazníkům, Situační analýza, metody měření, dotazníkové šetření