Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení kvality služeb uklízecí firmy Hušek

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je rozbor některých marketingových nástrojů a metod v systému řízení kvality služeb v uklízecí firmě Pavel Hušek. Úvodní část vysvětluje teorii marketingu služeb, následuje popis systému managementu kvality a způsob měření kvality. Další část popisuje současnou situaci ve firmě Pavel Hušek a je zde nastíněna politika kvality a nástroje pro měření a zvýšení spokojenosti zákazníků. Hlavní část je věnována použití "indexu spokojenosti zákazníků". Cílem je určení vztahu spokojenosti a loajality zákazníků. V závěrečné kapitole jsou obsaženy návrhy na opatření ke zjištěným nedostatkům. Realizace uvedených doporučení by mohla pomoci zintenzívnit proces, jehož cílem je na základě kvalitně zjištěných informací zdokonalení služeb zákazníkům, stejně jako zlepšení image firmy Pavel Hušek.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14108

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing služeb, kvalita služeb, normy ISO, loajalita zákazníka, služby zákazníkům, Situační analýza, metody měření, dotazníkové šetření

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced